Platby

Níže naleznete nejčastější dotazy ohledně platby vstupního (soutěžního) poplatku. V případě, že zde nenajdete odpověď na vaší otázku, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.

  • Kdy mám zaplatit vstupní poplatek?

    Vstupní poplatek je nutné uhradit před dokončením přihlášky, bez tohoto kroku není možné přijmout příspěvky do soutěže. Pouze v případě online plateb (např. pomocí platební kartou) je možné okamžitě pokračovat v dokončení přihlášky. Platba převodem vyžaduje časovou prodlevu, a proto není možné 100% zaručit úspěch při převodu těsně před termínem ukončení soutěže.

  • Kdo hradí poplatek?

    Všichni soutěžící, kteří přihlašují fotografické snímky a dosáhli věku 23 let.

  • Proč se hradí poplatek?

    Ze vstupního poplatku jsou hrazeny především tisky fotografií pro následné výstavy, které proběhnou na několika místech po celé ČR, a případné další provozní náklady soutěže.

  • Jak je možné poplatek uhradit?

    Poplatek je možné uhradit online platbou prostřednictvím soutěžního systému nebo bezhotovostním převodem. Doporučujeme zvolit online platbu kartou, jelikož pak je možné ihned pokračovat v dokončení přihlášky.

  • Proč je důležité pokračovat v dokončení přihlášky ihned?

    Ze zkušeností víme, že fotografové přihlašují své příspěvky často až na poslední chvíli. Bohužel těsně před termínem ukončení přihlašování nedokážeme zajistit, že platba bezhotovostním převodem proběhne včas. V tomto případě je potřeba přihlášku podávat s předstihem.

  • Jak probíhá proces přihlášení a platby?

    Pro detailní pochopení procesu doporučujeme zhlédnout zvláštní stránku s návodem, kde jsou vysvětleny všechny podrobnosti. V návaznosti na platbu je stručný postup následovný:

    1. Registrujete se do soutěžního systému, vyplníte přihlášku a nahrajete soutěžní příspěvky
    2. Zaplatíte vstupní poplatek online platbou – v takovém případě budete okamžitě navráceni zpět do soutěžního systému a můžete přihlášku dokončit
    3. Zaplatíte vstupní poplatek bezhotovostním převodem – systém vás teprve po přijetí platby na účet vyzve k dokončení přihlášky
    4. Dokončíte přihlášku a všechny nahrané příspěvky budou přijaty do soutěže (pokud splňují další pravidla)
  • Jak mám při platbě kartou postupovat?

    Po nahrání všech soutěžních příspěvků budete ze soutěžního systému (eContest) přesměrování na online platební bránu GoPay. Prostřednictvím 3 jednoduchých kroků (standardní platba jako při jakékoliv koupi v běžném e-shopu) budete přesměrováni zpět na stránky soutěžního systému a do zadané emailové schránky vám přijde potvrzení o provedení platby. Více v návodu.

  • Jak vysoký je soutěžní poplatek?

    Soutěžní poplatek činí 500 Kč nebo 20 EUR.

  • Jak mám postupovat při hrazení poplatku převodem?

    Po nahrání všech soutěžních příspěvků proveďte převod dle níže uvedených pokynů. Nejdůležitější je uvést v poli pro variabilní symbol číslo vaší přihlášky, které naleznete v soutěžním systému eContest v menu Přihláška pod nadpisem Informace o soutěžícím, a do pole zprávy pro příjemce zadejte jméno, které jste uvedl v přihlášce.

    Po připsání peněz na účet vám přijde upozornění ze soutěžního systému, že vám je umožněno dokončení přihlášky. Vzhledem ke zpoždění provedení platby, připsání na náš účet a párování se soutěžním systémem doporučujeme přihlášku realizovat minimálně s pětidenním předstihem. Nemůžeme zaručit, že vše bude realizováno před ukončením termínu nahrávání přihlášek. Více v návodu.

  • Jaké jsou platební informace pro provedení platby?

    Soutěžní poplatek zasílejte převodem s těmito parametry:

    Bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s.
    Číslo účtu: 117742593/0300
    Částka v CZK: 500 Kč
    Variabilní symbol: číslo přihlášky
    Zpráva pro příjemce: Vaše jméno a příjmení

  • Kde najdu číslo mé přihlášky?

    Číslo přihlášky naleznete po registraci a přihlášení v soutěžním systému eContest v menu Přihláška pod nadpisem Informace o soutěžícím. Více v návodu.

  • Kdy obdržím fakturu?

    Fakturu Vám zašleme na email, který máte uvedený v přihlášce po připsání peněz na náš účet.

  • Jaké platební karty pro platbu přijímáte?

    Online platební systém GoPay umožňuje použití platebních karet, jako jsou MasterCard/Maestro a VISA a VISA Electron (použití Visa Electron je podmíněné povolením z vystavující banky), stejně jako webové karty specificky určené pro online použití. Více informací přímo v platební bráně GoPay.

  • Je tento proces bezpečný?

    Vaše platby jsou v bezpečí viz. informace platební brány GoPay.

  • Co když se platba kartou nezdaří?

    V případě, že máte u své banky nastavena všechna oprávnění k provádění on-line plateb, je nezdařená platba vysoce nepravděpodobná. Pokud by však k neúspěšné platbě i přes to došlo, vyčkejte, zda vám byly finance stržené z účtu. Pokud se tak stane, neváhejte se na nás obrátit.

  • Jaké jsou možné příčiny neúspěšné platby kartou?

    Nejčastější problémy spojené s neúspěšnými platbami jsou na straně platební karty:

    • platební karta není určena k on-line platbám
    • platba nebyla povolena bankou, kde je veden účet spojený s platební kartou
    • karta byla blokována
    • data vepsaná do formuláře (číslo karty, datum expirace karty, třímístný kód na druhé straně karty) nebyly správně zadány
    • platnost karty vypršela

    Další problémy mohou být spojeny s bankovním účtem:

    • na účtu nejsou dostatečné zdroje pro provedení platby
    • suma transakcí provedená pro stanovený časový limit byla překročena

    Neúspěšnou platbu mohou způsobit také technické problémy

    • v průběhu transakce může dojít ke ztrátě spojení - zkuste transakci opakovat
    • pokud nebudete v průběhu transakce navráceni zpět na stránku soutěžního systémů eContest, potom byla z bezpečnostních důvodů přerušena
  • Co když se platba bezhotovostním převodem nezdaří?

    Tato chyba se může stát pouze v případě nesprávného vyplnění platebních informací. Zkontrolujte prosím všechny zadané údaje. Důležitým bodem pro správné spárování platby s vaším účtem je uvedení "čísla přihlášky" do pole pro variabilní symbol (více výše). Pokud se tak stane, neváhejte se na nás obrátit.